måndag 1 oktober 2012

Jag känner mig så ensam i kväll

"Jag tänker på dig hela tiden - och kan inte sluta le"

Det var så jag kände det i början när jag träffade gunnar - men när jag sedan fick se honom med någon annan och jag kände att han inte var ärlig mot mig så började jag slå mig själv när jag log när jag tänkte på honom.
Jag anklagade mig själv för att vara dum - eftersom jag tydligen inte betydde samma sak för honom

Jag bara mindes mig själv när jag träffade gunnar i början när jag såg på CSI i kväll
och det fick mig att känna mig så ensam

En ny vända på min bearbetning...
Jag blev verkligen så kär - så som jag aldrig blivit förr
Jag gav mig själv till gunnar - så som jag aldrig gjort till någon förr

Det är inte lätt att läka hjärtan som går sönder

Jag känner mig så ensam!

Inga kommentarer: