torsdag 1 november 2012

Funderar

Idag känner jag mig ganska tom på tankar - är bara mer eller mindre
En ganska skön känsla faktiskt

Men jag vet att gunnar är i mitt hjärta - trots att jag inte tänker på honom
Var hos min "kiropraktor" idag och kallade honom för "gunnar" - långt från hans namn måste jag tillägga...
Blev mest förvånad att jag sa fel - men förtstår ändå
Det står i Bibeln "det ditt hjärta är fullt av talar munnen"
men nu är det faktiskt lugnt att det är så - utan rädsla och utan känslan av skam

Tre bra saker med mig själv:
* i mig själv är jag faktiskt oftast glad
* jag uppskattar små saker
* jag tycker om att göra mina vänner glada

Jag är så ledsen att jag tillät min rädsla - smärta och känsla av skam - styra mig att tappa det som är jag
men jag kommer tillbaka - om inte omedelbart så sakta men säkert

Det blev lite i alla fall :)

Inga kommentarer: