onsdag 28 november 2012

Fortfarande tom..

...jag ser saker som får mig att tänka "ja, det stämmer" och jag har lagt in några av dem här ..
men sedan är jag bara tom igen...
...något vill få igång mig att göra något jag inte vill göra - för det är bara så onödigt...
jag var på väg men backade ur det "i dörröppningen"

tacksam för det - mycket tacksam!

Snart - hoppas jag - är jag stark nog att inte "straffa" mig själv på ett eller annat sätt
för jag inser just nu att det är ett sätt att straffa mig liksom - det andra jag skrivit om ...

och någon stans är det väl så att när jag känner mig tom - blir jag lite rädd och försöker fylla det med något - men det ger mig inte någon glödje utan bara en annan tomhet eller som i det här fallet en ev. uppjagenehet

Inte mer! om jag ska få ha det bra från och med nu....?

Tillbaka till den här tomheten igen - och se vad den egentligen gömmer...?

Tre bra saker med mig själv:
* Snäll
* Bra på att lyssna
* En god vän

Inga kommentarer: