lördag 24 november 2012

Ska jag bara acceptera att jag är knäpp?

Drömmen ledde till att en massa frågor radade upp sig inom mig - frågor som var till gunnar -
men som jag egentligen inte har behov av att få svar på utan mer frågor till honom att fundera på.
De gav mig sådan huvudvärk så jag skrev ner dem och skickade iväg dem till honom för att släppa dem från mig
Jag vet inte om han läser dem - eller ens  får dem
men jag har lämnat dem så ändå - och jag tänker inte försöka att nå fram till honom på annat sätt än så här heller

Jag vill inte det!

Jag ber bara att jag nu ska få slippa allt som har med gunnar att göra....

JAg har en tid kvar till deadline - och är det mitt inre som vill få gång något - eller är det som det ska vara innan deadlinen är här?
Så svårt att veta - försöker att bara vila i Gud oavsett vad som händer och hur jag känner att göra

Ska inte säga aldrig för jag vet att det är inte lönt - men jag hoppas att drömmen och de frågor som kom efter det är sista mailet från mig (under rådande omständigheter i alla fall)

Inga kommentarer: