måndag 5 november 2012

Uppgiven ...

Känner mig mer eller mindre uppgiven pga att det onda i ryggen inte tar slut ....
Jag är inne på min femte vecka och det är inte alls roligt
Jag har haft ont i ryggen förr - men efter det här så vet jag inte om jag kan kalla det för ont...

;MIN smärttröskel, har jag fått veta är ovanligt hög, men det här gör ONT!
och nu börjar det ta på psyket faktiskt - och då är det svårt att försöka fortsätta...

Trött!
I både kropp och själv
Sover ju inte pga smärtan heller och det gör inte saken bättre

Jag vet att det här inte kommer vara kroniskt - men jag kan ändå ana hur deras liv ser ut (om de inte är villiga att lägga ner allt pga smärtan)



Sen hade jag en dröm i natt som inkluderade gunnar - och den var inte rolig
men den kanske sa mig något i alla fall - och då handlar det om mig själv (hur dumt jag kan göra för att visa mig stark och oberörd)
Jag vet inte varför jag fick den drömmen natt (vaknade pga den inom två timmar - och vred mig så jag fick ont fast jag inte känt av det innan. Så tråkigt - annars hade jag kanske fått sova lite till...
hm
Nåja, nog med gnäll nu
behövde bara gnälla av migg fick ont

Inga kommentarer: