torsdag 8 september 2011

Torsdag igen - börjar om från 1 (101)

Det var ett bra 100:e inlägg igår: "MÅR BRA"
När loggens startades så skrev jag ju i min presentation att jag hoppades komma dit en dag igen - oavsett hur det ser ut - och nu är jag där. Jag känner mig väldigt glad - lycklig - utan att det egentligen finns någonting att peka på i min tillvaro som gör det (förutom att jag kan vara riktigt tacksam för att vara kvinna född i Sverige och ha allt som jag behöver för att överleva drägligt alltså - det är något att vara tacksam för faktiskt).
Inget utom det vanliga så att säga.
Jag känner mig bara till freds med mig själv.
I alla fall i dessa dagar som varit nu - och i går "strålade" jag :).

I inlägget före "måbrainlägget" skriver jag "vad ville han?" och känner att det inte var en bra överskrift för det låter (för mig) som om jag är negativ inställd till att han hörde av sig och så var inte fallet alls jag bara inte riktigt förstod vad han ville.
Ville han kolla om det jag sagt var sant?
Ville han kolla om jag fanns kvar för honom - och att det i så fall räckte för honom....?
Hoppades han att jag skulle säga "kan vi inte ses?"
Kanske ville han bara prata bort ett par minutrar - men jag tror det var mer till det och det var så jag menade med frågan.
Jag har inte gått och tänkt på detta men varje gång jag ser frågan som överskrift så känns den inte rätt.
Däremot lämnar jag gunnar till honom själv (tar inte tag i något) och Gud så får jag väl se om jag får svar på frågan en dag.

Ha en fin dag!
Det tänker jag ha...

Inga kommentarer: