tisdag 20 september 2011

Denna dag ....

Hemma från ett (två) träningspass - känner mig ganska så mysigt trött.
Snart ska jag krypa till sängs och sova - ska bli skönt.

Idag har varit en konstig dag.
Allt känns bra - och jag är ganska avslappnad i tanken på att jag är gunnars vän men något inom går omkring och försöker få mig att inte känna att allt är okej.
Jag går emot tanken men ändå så är det som om jag får slåss med mig själv inombords för att jag ska hålla fast vid att jag mår bra och att allt är bra med mig.

Hur det är med gunnar kan vara en annan sak - men det är inte upp till mig att hålla reda på honom!

Jag har ingen tanke på att det i detta nu ska kunna bli något annat än vänskap - gunnar är långt från fri från sitt problem
Då kanske man kan tänka varför hade jag en sådan kontakt med honom då - när jag vet det?
JAG behövde det!
Men jag är inte lika naiv längre så jag tror på att det ger mer som jag var förut - därför säger jag: "det är gunnars vän jag är!"
Sluta bråka med mig - för allt är bra med mig!
Jag är kvar på vägen - och vill inte upp i skogen!

Inga kommentarer: