tisdag 1 maj 2012

Väckt

Jag blev väckt av något - och är sedan helt klarvaken.
Inget roligt för jag är bortbjuden i morgon och vill gärna vara lite pigg då.

Gick in här för att få mig själv att inte anstränga mig så mycket för sömnen utan mer slappna av och hoppas jag ska få sömn snart.

Jag är verkligen förvirrad - jag får en sak till mig sen får jag något annat som visar mig att motsatsen gäller - och samtidigt gör den att jag känner mig ännu mer ledsen för den tar ifrån mig så mycket av det som jag hoppats på.
Jag vill bara bli helt fri från sår och tankar - helt fri från känslor och minnen - helt fri från allt vad som hade med gunnar att göra

Att det ska behöva ta sådan tid för mig - så många andra verkar ta det här med relationer med en klackspark - ut med en in med en annan.

Ja, ja, inte mina problem - jag behöver min tid - och jag behöver tydligen lära mig om mig själv hela tiden.
Det var hjärtat som behövde läkas - inte situationen - för gunnar var mitt hjärta inget att bry sig om
han fick det symboliskt - men synligt för sig - och då gick han och trampade på det - leendes naturligtvis och så demoniskt förrädiskt

Nu ska jag försöka sova!

Inga kommentarer: