onsdag 2 maj 2012

Jag vill men jag kan inte någon längre tid

Jag vill vara bitter jag vill få hata ochjag vill tycka synd om mig själv - men jag orkar inte någon längre stund.
Jag trivs inte och efter ett tag så mår jag så dåligt av det så jag bara ångrar mig och bryter allt
vilket jag gjort nu i kväll

Jag har gråtit och skrikit och jag vet ännu inte hur mitt hjärta ska kunna läkas  men jag vill inte vara bitter arg och hatisk mer
Jag orkar inte vara sån

Men jag har sagt till gunnar att jag hatar honom och jag tänker inte tala om för honom att jag välsignat honom igen - det spelar ingen roll längre

Han är ute ur mitt liv och han kan lika gärna vara det så för han har gjort mig så mycket illa - med vilja

Nu släpper jag det hela
åtminstonde tills något nytt händer i mig¨

Inga kommentarer: