onsdag 2 maj 2012

gunnar

Jag har tills bara någon dag sedan sett gunnar som om han också har ett problem och att han kan lösa det
men jag är inte villig till det längre
när jag ser hur han gjort mot mig och hur han behandlar andra - även om det är ett missbruk med dem med - så har han verkligen varit elak mot mig,
Han har sparkat omkring på mitt hjärta så mycket och länge att det till slut nästan förblödit och då bara låtit det ligga där
Han har dragit mig tillbaka när jag tagit steg bort - och han har knuffat bort mig när jag trott han äntligen velat ha mig nära
han har gett andra det jag velat ha - och bett om

Han har varit elak mot just mig!
och det är sanningen!

Jag har sagt honom att jag hatar honom - och det kommer jag att låta mig göra tills min själ är nöjd

Jag har ett brustet hjärta som behöver läka - och jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli läkt
Det har inget med att göra om jag mår bra i mig själv eller inte
Jag tränar -äter bra och jag umgåst med vänner och gör sånt som jag gillar

men hjärtat har fått lega där gunnar sparkat det till
Det behöver bli helt igen!

Och gunnar är en stor skit!

Inga kommentarer: