tisdag 15 maj 2012

Det känns bra

På något konstigt sätt så känns det bra att vara så här genomförkyld - så jag inte orkar någonting alls.
Jag bara går från soffan och vilar, till köket och dricker (fick lite matigt i magen för en stund sedan) och tittar lite i datorn - så till baka till soffan.

Förr blev jag inte sjuk - men en gång vart annat/vart tredje år blev jag så här förkyld och bara sov bort tiden, men de sista åren har jag haft så konstiga små- sjukor lite ont i halsen men inget ordentlig, bihåleinflamation som gick över utan antibiotika och utan att jag behövde vara hemma men inget som däckat mig ordentligt - bara hållt mig "nere".

Jag tror att det har hängt ihop med det här med gunnar - och nu har jag äntligen kommit till "vägs ände" och kan släppa taget
sakna den fina gunnar gör jag men jag har släppt taget

Så kommer den här dunderförkylningen - som ett brev på posten - och det känns på något märkligt sätt så bra att vara sjuk "normalt"

Du som kanske läser förstår du logiken?
Annars så får du väl bara tro på det jag säger...

Livet är gott trots allt!
Allt gott till alla

Inga kommentarer: