tisdag 1 maj 2012

Jag har varit trött

...men jag har haft en så trevlig dag idag så jag har knappt känt av det.

En känsla som kommit över mig är att jag hatar gunnar  - och jag tänker inte stoppa mig längre

Han har gjort mig illa - och han har gjort det medvetet inte omedvetet
Han har behandlat mig på ett mycket sämre sätt än andra - så det handlar inte bara om hans missbruk - det handlar om hans syn på mig

Idag skrek jag t.o.m. att jag önskade att han dog
då har det gått långt
men jag har suttit fast i flera år - men tider då han varit närvarande och tider när han knuffat bort mig
tider då jag släppt taget - och tider då jag inte kunnat släppa taget
men ofta har han dragit mig tillbaka - visat mig kärlek för att få min kärlek - och sedan trampa på den

jag är trött på det här

är det meningen så måste det visa sig nu
annars måste jag få bli helt fri - glömma bort gunnar helt helt raderad han är inte värd att minnas om han inte har betett sig mot mig som han gjort pga av rädsla för närhet (för jag såg honom och han kom mig väldigt nära)
Då går det att förlåta - och han måste ha förståelse för mig inte döma mig - men annars vill jag att han raderas ur min minnesbank helt och hållet (utom om han skulle dyka upp igen så jag inte riskerar att bli lurad av honom ännu en gång)

Jag har ett brustet hjärta som inte fått läka
både för att jag inte har klarat av att förstå det rent mentalt - men också för att gunnar har sparkat omkring på det tills han bara har lämnat det någon stans i ett "dike" och bara nonchalerar skiter i att han sparkat dit det blödandes.

Hur gör jag för att få mitt hjärta läkt - hur gör man jag har aldrig fått tillåtelse eller hjälp/lära mig

Andras ja - där kan jag hjälpa till men mig själv - nej det går inte jag har aldrig ens sett redskapen jag behöver

jag trodde jag var fri - och så kom det här nu!

Jag hatar gunnar i dag - och det har jag all rätt att göra!

Inga kommentarer: