fredag 4 maj 2012

En tidig morgon

jag ska iväg och skriva ett prov - som jag borde gjort för flera veckor sedan men väntat på lärarens utlåtande av en inlämning jag gjort.
Den har inte kommit så jag vet inte om jag har gjort rätt eller inte - och får ta provet ändå för jag har något nytt som jag borde ha börjat på nu men som blivit liggande pga min väntan.

Idag känns det bättre
För mig kan jag inte leva med hat och ilska (som medför bitterhet) inom mig

Jag har fått den delen som min själ behövde just nu - men den spottade snart ut det igen
Idag är det bättre och jag mår bättre men känner mig fruktansvärt tom inombords

Och mitt hjärta? Jag vet inte riktigt vad som händer med det - jag vet inte ens om jag håller i det eller om jag lagt det ifrån mig igen...det är faktiskt lite tragiskt!
Men så omedveten har jag tvingats bli i min barndom - och fortsatt vara under mitt vuxna liv - så nu är det att lära om....

Duschen. prov och så jobb

Det blir en härlig dag!

Inga kommentarer: