tisdag 15 maj 2012

Fortfarande helsnorig

Men det känns på något vis så väldigt normalt - och det var länge sedan jag kände mig normal.
Konstigt att en vanlig förkylning kan få en att känna sig normal..

Jag har sovit tre gånger i dag - två lite kortare och en längre sovstund - ändå är jag så slut...

Nu är det bara att vänta ut förkylningen

På fredag måste jag - och tror jag att jag är - vara frisk för då ska jag gå på teater
En vän har bjudit mig och han skulle verkligen bli besviken om jag inte kunde - och jag också.
Det ska bli roligt.

Mitt tidigare liv med min fd - inte sexmissbrukaren - var så annorlunda så jag missade en massa saker som man ofta gör annars.
Jag har fått uppleva mycket annat som andra inte får men det här som är vanligt har jag missat.

Idag har jag inte många vänner heller - många bortvalda pga att de ville ha mig som jag var/någon som de kunde ta för givet som fanns men man behövde inte bry sig så speciellt mycket - och därför blir det inte mycket sådant heller.

Jag var på väg att få ordning på mitt liv - och en hel del nya vänner - när jag träffade gunnar men när allt blev som det blev orkade jag inte bygga på det jag börjat lägga grunden till så mycket är borta av det med - inklusive gunnar (men det vet ni ju)

Nu ska jag ta mig ett bad och slappna av.

Inga kommentarer: