lördag 4 augusti 2012

Trött

Jag vet inte vad orsaken är till att jag är så väldigt trött - jag har varit det i alla fall sedan semestern började ....
Jag vet inte om det verkligen är så att jag var i stort behov av semester - eller om det är så att jag äntligen har slappnat av min hemska situation och det har varit så mycket jobb med den att jag är utsliten själsligen
Jag har precis sovit en och en halv timmer - och känner att jag kan sova igen
Vill ju ut lite i det fina vädret men känner mig helt enkelt för trött för det...

Jag fick en vän på besök ganska tidigt - och jag fick faktiskt skicka iväg honom när tröttheten tog över.....och det känns väl inte fel att kunna säga till en vän att nu får du gå om man behöver göra det men jag hade trots allt inte varit vaken mer än fyra och en halv timme så det var konstigt

Jag kan bara tillägga att jag är klar med kämpandet och jag är klar med rädslan

Nu vill jag bara vila i nuet och min egen tillvaro
Vad som kommer att hända sedan - händer då....

Inga kommentarer: