onsdag 29 augusti 2012

Dumhet

Jag vet inte hur det gick till - men jag kollade upp en sak
något som jag inte gjort på några veckor nu - och jag har känt mig så lugn
Det var jobbigt de första dagarna men sedan blev jag så lugn

Jag hade innan dess inte sett det som om jag fortfarnde är destruktiv mot mig själv genom detta - det var liksom en rutin som jag bara gjorde
men sedan kom jag på det - och slutade
så i kväll var jag där igen - jag vet inte hur det gick till men där var jag

och något nytt hade hänt
som ruskade om mig inombords - en stund - men jag var vis denna gång
jag lämnade det till Gud
och jag läste nyss mitt förra inlägg - och nu tror jag det känns lugnt
Det visar sig nu när jag ska lägga mig för att sova

Tacksam till Gud som vill ta hand om saker och ting - och att jag inte behöver bekymra mig för det mer

Inga kommentarer: