onsdag 29 augusti 2012

Svårt att somna...

...men inte pga att jag var i uppror inombords utan för att jag helt enkelt vaknat upp och nästa "sömntåg" tog lite tid..
Slumrade och vaknad dock - men det gör en bara trött
somnade fram åt 3
Gott så...
Idag är det en ny dag - en bra dag - en dag som jag kan ge glädje och hopp
Så så får det blir

Jag har gått in och kollat igen - inte för att jag var nyfiken utan för att inte hitta "lösa trådar" som kan börja fladdra i mitt huvud och jag inte kan kan släppa taget
Jag vet hur jag är och vem jag är - och jag har ingen som jag kan bolla med när det gäller det här
men bara pga att jag tittat igen kan inget störa mig - pga det jag såg i går

Vad som händer framöver spelar ingen roll!
Det behöver jag inte veta - det är inte mitt problem
men jag säger inte att jag inte kan ramla dit igen - för jag förstår inte hur jag hamnade där igår
helt omedvetet på något vis - helt plötsligt så jag bara att jag var och kollade runt

Nu kan jag släppa det hela i alla fall!

Inga kommentarer: