fredag 17 augusti 2012

Oj, vad klockan "runnit iväg"

Det är dags för att krypa i säng och krama kudden

Jag fick en tanke precis nu - som inte var bra
jag lämnar den till Gud och hoppas få sova gott - sova ut i natt

Jag har haft en mage som inte mått så bra idag - men hoppas på en bättre i morgon

Då ska jag gå ut och gå med nyfödda en stund

Känns väldigt bra faktiskt - och roligt

Jag känner att idag skulle jag kunna vara en riktigt bra mamma - och känner nästan en sorg ibland över att jag tycker det är för sent för det ny
Inte för att jag var en dålig mamma till det barn jag har - men jag hade nog inte alltid det rätt ställt med mina känslor och behov och det tror jag att hon kände av
Det blev en liten oärlighet mot barnet i vem jag var - men att hon var älskad och blev väl omhändertagen kan jag inte säga annat än att hon blev...

Men eftersom jag inte hade något bra kontaktnät/familj så hade jag inget stöd eller avlastning och det kunde tyvärr göra att tålamodet inte alltid var det bästa

Ja, ja lite återblick i mitt liv som inte kan ändras även om jag känner att idag skulle jag ha helt andra förutsättningar både pga mig själv och dagens kontaktnät

God natt - dröm sött!

Inga kommentarer: