torsdag 9 augusti 2012

Så är det...

VArje gång - jag tror ärligt det är varje gång - som jag säger att jag mår bra och känner tillfredsställelse så är det som en plötslig, hår och ihärdig regnskur kommer över mig från blå himmel.
Jag blir mer och mer rädd för att säga att jag mår bra pga det - men jag vill inte låta rädslan bestämma över mig ännu en gång!

Det tog inte många minuter efter att jag skrev förra inlägget som jag var så betryckt och ledsen så jag höll på att bli knäpp. antagligen spände jag mig därför också så jag fick huvudvärk.

Men i stället för att låta mig låsas av det tvingade jag mig själv ut - jag tog en långpromenad och sedan gick jag och tog mig en fika i ett köpcentrum och därefter handlade jag innan det blev en lång- nåja inte så lång för mig men för många andra-promenad hem med det handlade på axeln.

Ja är så tacksam för att jag kom iväg
för efter det mådde jag mycket bättre - men jag är trött
fast det har jag ju varit ett tag
jag tror att när man släpper det ena efter det andra som man hållt i så känner man av trötthet som man inte gjorde när man höll i....

Jag är tillbaka och vilar i väntan på det som ska hända - men lite mer gnällig kanske
vill att jag snart ska vara där det är meningen att jag ska vara!

Men jag vet att gnäll inte hjälper...
julafton kom inte tidigare för att man gnällde heller :)

Passa på att vila
även när smällar som inte har rätt att komma kommer
jag har svårt med tålamodet - det är ett som är säkert!

Inga kommentarer: