fredag 17 augusti 2012

Drygt två timmar och dryga milen

.... blev våran promenad i dag.
Jättefint väder och strålande sol när vi var ute men jag hann knappt in i soffan för att dricka en kopp kaffe när vi såg att det började blåsa "höst" och det blev väldigt mörkt på himlen.

Någon timme sen lite regn - så var solen tillbaka och nu är det sommarkväll med sol ute.

Jag ska strax iväg igen med en vän för att ta en fika på stan

Så lite mer promenad innan dagen är över - gott

Det var så mysigt att gå ut med de små - och de är så goa
de sov mest hela tiden - eller den ena sov hela tiden och den andra sov mest hela tiden
jag bar honom en stund och han "pratade" lite några gånger men mest så var han lugn

När vi kom hem så var de två små hungriga rackare som talade om att det ville ha mat!

Dagen har hittills varit bara bra - och jag tror jag somnar ovaggad i kväll....

Inga kommentarer: