onsdag 1 februari 2012

Vaknade av en tokig dröm tidigt

.....vet inte vad den ville säga mig riktigt
trodde en sak först men sedan något annat - men i så fall var jag oförståndig bara för att man förväntas göra som jag gjorde i drömmen....och jag gjorde det som förväntades att göra även fast jag kände mig både äklad och förskräckt och inte ville ta i det egentligen (men så kan man ju inte göra)

Iverkliga livet kan man inte låta bli att göra som jag gjorde - men om symbolen är att det betyder något annat så blir det till att tänka till att i livet kan det faktiskt vara lurigt - och att jag bör tänka mig för!

Annars så vaknade jag med ett leende lite senare - efter att jag somnat om - men med funderingar på drömmen då (i drömmen var inte gunnar med)

Mitt i veckan
Mår bra!

Inga kommentarer: