fredag 3 februari 2012

Trött...

efter en veckas arbete och hemsläpande av mat på min rygg....
.......men med ett leende på läpparna.

Jag mår bra

Jag har faktiskt skrivit ett par mail till gunnar - det senaste i morse - men inte fått något svar

Det gör mig faktiskt inte någonting för det som jag skrev var inte nödvändigtvis för att få svar - eller kontakt alls - utan för att stå för vad jag känner.

Jag skäms inte - eller föraktar mig - längre och då behöver jag inte ta tillbaka det jag sagt eller bli sur på mig själv för att jag känner som jag känner....
det är det viktigaste med mina mail - att jag står för vad jag känner och är....

Jag bryr mig inte om i fall han visar det för någon annan eller om han snackar skit till någon annan om mig - han har gjort samma sak över flera andra tjejer till mig....det är bara jag som inte har tillåtit mig själv att se ner på tjejerna pga det han sagt därför de har inte gjort mig något - det är gunnar som har gjort det... jag känner dem inte så jag kan inte bedöma dem alls - även om jag har lite känsla för hur de är ifrån det lilla jag vet om dem (inget som gunnar sagt)

Det här säger jag bara för att något - inom mig - försöker få mig att bli rädd och backa om mig själv och jag vill inte lyssna på det för det är samma ursprung som föraktet jag hade för mig själv tidigare.'Och det är ju inte allt för länge sedan jag blivit av med det - så det är kanske lätt att falla lite tillbaka och det protesterar jag mot HÖGLJUTT!

Hur som helst mina mail har varit för min skull - enbart för min skull faktiskt - därför att jag äntligen törs stå fullt ut för mig själv

Livet är härligt - och jag tänker leva i det!

Inga kommentarer: