fredag 6 april 2012

Nu går den här dagen mot sitt slut...

Jag så på något ställe att vi kan bara vara en sådan person som är möjliga att älska
resten är upp till andra att välja
gunnar valde att inte älska mig
men efter det gjorde jag det nog om jag ska vara ärlig
det svårare och svårare för honom att älska mig också
jag ville hålla mig utanför ramarna för att bli sårad - men jag var redan sårad och
jag gjorde mig själv illa också när jag gjorde som jag gjorde

men det är över nu för nu håller jag inte i längre
nu har jag släppt taget och är fri
även om jag inte tror att det är som det var menat att vara
jag hörde hans hjärta i kväll igen - det var ett tag sedan
men han får ta hand om saken själv för jag kan inte bry mig om honom mer än mig själv
jag höll på att gå sönder fullständigt
och nu känner jag mig nöjd och fridfull inombords

och nu är jag så trött
så här trött

Inga kommentarer: