söndag 4 mars 2012

Oj vilken dröm jag hade i natt

Jag drömde att jag träffade flera av gunnars kvinnor.
En del kände jag t.o.m lite grann (personligen) andra kände jag redan till men det var flera som jag aldrig sett eller hört om.
Det var inte en liten skara kvinnor
I drömmen blev jag bara trött men i verkligheten gör det mig äklad och jag kan bara tycka riktigt synd om gunnar som inte kan låta bli
För han är en manlig slampa helt enkelt
Jag vet inte om han tycker det är häftigt - så som killarna i skolan tyckte att någon - kille- som hade sex var häftig men det var i åldern 13 -20 år sedan blev de vuxna (och en del tidigare än vid 20) dessutom var många oftast två eller kanske tre tjejer (om det var sant)

Nej jag vill inte ha en manlig slampa - även om jag har haft jättesvårt att komma loss från hans grepp
och han kan säga att han inte har haft ett grepp om mig - att det varit jag som inte velat fatta - men det är inte sant hans sätt av att ge och ta är verkligen ett hårdare och hårdare grepp
Dessutom är det sånt jag hela mitt liv börjat hoppas på (pga av min mamma - och stor del mormor)

gunnar känner inte till min historia - och jag tänker inte anklaga honom för den - men hans handlande är HAN ansvarig för och jag är inte den första han har använt det på så han är rätt så medveten om vad han gör....

Hur som helst - jag är fri idag!

Vad framtiden har i sitt sköte (som det heter fint) kan jag inte vara säker på eller ens veta
men idag är det en
rimfrostig härlig dag!

Inga kommentarer: