fredag 2 mars 2012

Det är så skönt....

...att se hur min blogg förändrats.
Jag känner mig lugnare - och behöver inte längre någonting/någon annan än mig själv
Jag är min bästa vän idag

Oj, vad jag önskar att det hade varit för länge sedan mitt liv hade sett helt annorlunda ut.

Jag har verkligen blivit tilltuffsad i barndomen - och det som är hemskast med det hela är att jag var för "normal" för att någon ens skulle kunna ana att jag haft det som jag haft det.

Ja, ja bättre sent än aldrig

ikväll ska jag ta det riktigt lugnt - eftersom jag inte är ledig denna helg (en av de få i min tillvaro som jag inte är ledig på) och borde fått vila
Gick och drömde om att få sova bort hela l´ördagen när jag kom på att just den här lördagen ska jag upp tidigare än vanligt (på vardagar)
men det blir bra!

så jag ser fram mot en härlig helg!

Inga kommentarer: