onsdag 14 mars 2012

Smågungit

Den sista tiden har varit lite smågungig.
Men ärligt så har det ju känts rätt stabilt trots allt
Det är som om jag gungar på ett hav/en sjö med vågor som är tio cm höga
och även om det är jobbigt när jag åker ner i en svacka så är den ju så mycket mindre både på djup och på längd än när jag förr åkte på 10 - 20 meters vågor och det vara både mörkt och full storm.
Då var det svårt att känna mig nöjd med att vara jag - och det var jobbigt att ens finnas.
Det jobbigaste nu är väl rädslan för att fastna i liknande som var då

Och idag var jag farligt nära att dras tillbaka till att göra som förr - jag blev rädd när jag hade gjort en sak även fast det kändes rätt och höll på att försöka ta tillbaka den...men jag stoppade mig i sista stund.
Jag är ganska så säker på att det jag gjorde var rätt - antagligen därför rädslan för att det var fel blev så starkt påträngande..

Nu är det dags för sängen

Inga kommentarer: