tisdag 6 mars 2012

Jag har nog skrivit någon gång förut...

...att jag skriver bloggen för min egen vandrings skull - och för att någon stans våga vara totalt ärlig.
Jag vill inte bli dömd om jag råkar tappa balansen ibland och jag vill kunna vara stolt över mig själv även om jag gör det....
för jag har kommit långt och jag är nära målet - och jag kommer att vinna

Varför?
Därför i mig finns kärlek trots allt - och jag kan förlåta även om jag blivit sviken (vilket inte behöver betyda att jag vill fortsätta att ha samma typ - eller ens någon typ - av relation framöver om det inte känns rätt) med den som svikit oavsett om det är familj, vän eller en älskad man...

Jag har valt mig själv och det är därför jag har den här bloggen
och visst Internet vet vem jag är - och skulle något hända mig kanske även andra får reda på vad som står här - men just nu är den för mig och bara för min skull (har någon annan nytta av det jag skrivit så är det bara ett plus)

Inga kommentarer: