lördag 3 mars 2012

Gjorde nyss en dum sak

Inget som har med gunnar att göra alls - utan bara mig själv (egentligen) men det får mig att tappa taget om mig själv lite.
Jag förnedrar mig själv när jag gör det - och vill egentligen inte göra det

Kan inte säga att det är ett beroende i den bemärkelsen - men ändå något som får övertaget om mig ibland.
Jag måste komma på vad det är som gör att det får övertaget ibland men andra gånger inte...

Jag tänkte inte klanka ner på mig själv för det - för jag vet att det inte hjälper - även om jag varit sur ett tag här....
Nya tag - och be om hjälp att se vad som gör att det får övertaget de gånger det får det (för det är många gånger det kommer i mitt sinne men jag inte bryr mig om det)

Det är en bra kväll trots allt - lite trött men ändå

Inga kommentarer: