måndag 12 mars 2012

Jag ville inte ha ett mail från gunnar idag....

idag när jag såg att jag hade fått två mail och var på väg att öppna inkorgen så blev jag helt plötsligt olustig till mods - jag ville inte ha något mail från gunnar.

Förut bara hoppades jag att han skulle ha skrivit, sen har jag tänk "undrar om han skrivit" och därefter så har jag bara tänk "har han skrivit så har han" men idag ville jag faktiskt inte ha något mail från honom.

Jag vet inte om det beror på att jag har en undermedveten känsla av att det mailet kommer att berätta något som jag inte vill höra - eller om det helt enkelt är så att jag vill vara ifred från honom...?

Jag har skickat några mail till honom där jag varit helt ärlig med hur jag känner och tänker (inget långt eller stort bara det som finns inom mig just nu) och det helt utan att vara rädd för vad han tänker eller tycker - eller om han hänger ut mig för någon annan som han lyckats dupera genom att snacka skit om mig (som han försökt med mig när han pratat om andra tjejer)

Jag bryr mig helt enkelt inte för jag är jag - och det är helt okej att vara jag!

idag ville jag inte få ett mail från gunnar - och det känns också bra att ha haft den känslan....

Inga kommentarer: