tisdag 25 december 2012

Vaknade halv åtta...

...och kunde inte somna om.
Natten var stökig och jag blev väckt flera gånger av tankar på gunnar, hans jul och den han valt att fira med.
Jag tänke visst på honom i går men inte mycket mer än det jag skrev i det förra inlägget så jag förstår inte varför jag blev så "angripet" under natten...

Jag gick upp där vid halv åtta var en stund inför Gud och åt en liten frukost sedan la jag mig på soffan och somnade om - och vaknade för en halvtimme sedan.

Jag var så trött - helt slut - och känner mig fortfarande slut
men jag ska göra mig lite att äta - för hungrig är jag ordentligt
och jag ska ta mig en promenad i dag för jag har lovat mig själv att det ska bli sådana under min ledighet
Därför jag behöver dem efter all "stillasittande" som varit under hösten - med ryggont och sjukdommar som hindrat mig från att träna - eller ens att promendera eller röra mig som jag brukar förutom träningen....

Så nu blir det lite att äta!

En god fortsättaning på den välsignade julen!

Inga kommentarer: