fredag 14 december 2012

Sliten...

Trött, hängig och förkyld.
Har väl ett svagare imunförsvar efter allt som varit - både psykisk och fysisk stress.
Men idag är första dagen då jag kan bestämma mig för att nu är en ny tillvaro där ingen får komma in och förstöra eller driva med mig mer.

Jag ska göra min tillvaro så trevlig som jag kan för mig själv och är inte andra intresserade av att jag är som jag är - eller vill ha det som jag vill - så är det bara att "gå vidare".
Jag tänker inte längre bry mig om att vara rädd om dem som inte är rädd om mig - oavsett vem det är!

Och ska jag släppa in en man i mitt liv igen - måste han vara väldigt speciell och ha ett väldigt tålamod.
Han - oavsett vem han är - måste vara ett litet mirakel om han ska få mig att öppna mig igen!

Nu är jag i alla fall glad för att det är helg - jag behöver vilan
som sagt trött hängig och förkyld....

Foto

Inga kommentarer: