fredag 14 december 2012

Det har varit lite mycket - som varit jobbigt - en ganska lång tid

Men nu kan det inte få fortsätta längre!
Den här förkylningen är väl den minst jobbiga "plågan" jag fått gått igenom på ett tag så det blir väl bättre och bättre - men det känns inte som det när man redan är "utmattad".
Men jag vet det i mitt förstånd så jag försöker att ta det för vad det är - och inte hur det känns rent kraftsmässigt.

Jag tänkte just i kväll; "jag önskar gunnar allt gott - men jag känner inte att mitt hjärta önskar honom lycka med någon annan kvinna - speciellt inte efter all oärlighet han kört med mig och utnyttjat min kärlek och tillit till honom. Jag vore oärlig om jag sa att jag önskar honom lycka med någon annan kvinna - även om jag önskar honom allt gott annars"

Jag kommer nog att nämna gunnar än ett tag - men med tiden (om han inte skulle höra av sig) så kommer jag nog att låta honom "falla ner till golvet" för att sedan sopas bort ur mitt minne och livet kommer att gå in i en annan tid....hur den ser ut vet jag inte men den kan inte vara värre - känslomässigt - än det har varit dessa år....så jag hoppas och vill tro att det kommer en fin tid för mig härefter.

Inga kommentarer: