onsdag 19 december 2012

En stor plats inom mig...

som jag inte vet vad jag ska fylla den med...
"hjärtat" är borta...
 hur ska jag kunna fylla dess plats - och med vad?
det finns inga proteser för platsen som älskar...
En människa som betydde så mycket för mig - att hans
oärliga beteende tog
över hela min tillvaro, när han lekte med
mina känslor - fram och tillbaka
Han är borta nu...och så får det vara ....
men hur ska jag fylla den plats i min tillvaro och inom mig
där han var?
Med vad ska jag fylla det?
Det drar i mig för att söka - för att veta...
men han är borta och så får det vara - jag vill inte veta mer...

Det är tomt inom mig och det känns kallt och det ekar mellan "väggarna"

Jag vet att det får vara så att han är borta - jag ska inget göra för att
försöka förändra det
Kämpa för det du inte kan låta bli att tänka på ens en dag?
Jag kan inte låta bli att tänka på honom ens en halv...
men han har valt - och det får vara så att han är borta...
Just nu är det inte saknad - jag vet inte om jag stängt av den känslan....
men det är tomt!

Inga kommentarer: