söndag 16 december 2012

Lära sig leva med förlusten...

"Man kan komma över en plånbok eller en kappa man förlorat - men man kommer inte över att man har förlorat någon man älskar man lär sig bara att leva med förlusten."

Det sas på NCIS för en liten stund sedan.

Det var som det sa "klick"  mig och jag förstod nu hur jag skulle gå vidare - jag ska lära mig att leva med det.
Visst kan man tänka; "det handlar om människor som dör ifrån dig - inte sådana som sviker och inte är värda känslan av förlust" men det spelar ingen roll - det är förlust jag upplevt och jag måste lära mig att leva med förlusten av någon jag älskar.

Jag kan bara tacka för hjälpen med de orden - för jag har gått ut i tid och fortfarande känner jag saknad och jag trodde den skulle försvinna när "tiden var slut" men det har den som sagt inte gjort.

Jag måste leva med att  ha förlorat den jag älskar....!

Inga kommentarer: