lördag 12 november 2011

ny dag

jag kan i alla fall säga att jag har lugnat ner mig nu - efter dessa dagar av snurr

Jag kom på att allt mitt skrivande bara var ett resultat av att vilja hålla gunnar från mig
jag saknar honom - omedvetet vet jag att han håller sig borta när jag kommer in på känslor och hur jag mår
"jag vill du mår bra"
Det är vad han kan ge mig - inget annat

Jag har saknat honom otroligt mycket - men jag har inte inte riktigt velat acceptera det och därför gömt det inom mig - och i stället tänkt på allt jobbigt med honom och skrivit om det till honom
för att inte be honom komma hit
jag vet vad jag får då - och jag vill inte ha det (i alla fall inte bara)

så ny är jag skyddad
även om jag har berättat det för honom
för han dömer mig för allt jag gör - även om han gör samma sak (men på ett annat sätt - som inkluderar utnyttjande av människor)

Nu är jag i alla fall lugn - jag har kommit på vad jag hållt på med och varför jag mått skit rent ut sagt
och det är lättare när jag vet än när jag inte vill låta mig veta

ska iväg strax - ska bli en fin dag idag - tror jag :)

Inga kommentarer: