fredag 11 november 2011

200:e inlägget borde...

...firas
men
jag trodde jag skulle ha kommit vidare och vara fullständigt fri nu
med nya tankar och allt
men de sista dagarna har jag ramlat tillbaka till mitt gamla beteende fullständigt
var högmodig idag och trodde jag skulle kunna skriva om annat i livet - men inte än
men jag vill ändå kalla det för nya tankar
för jag bad i kväll om att bli fri från mitt beteende - som aldrig hade behövt få komma ut i "blom"
blomning är något vackert men det är allt annat än vad det här är

Nu är jag trött och jag känner mig klyvd i mitten - en klok del och en del som är helt trasig som ofta inte vet eller kan stoppa det den gör

Jag har gått för lång tid  med att vara så här - även om jag haft perioder som det varit borta - och det måste ta slut
BASTA!

Inga kommentarer: