tisdag 12 juni 2012

Saknaden håller på att ha sönder mig

Men trots det vet jag att jag inte kommer att komma i underläge en gång till när det gäller gunnar.
Jag har skickat att jag saknar honom - men bara för att jag vill få ur mig det - jag har inte bett om att få träffas för han har gjort sitt val.
Jag behövde bara få sticka hål på bubblan jag var i och släppa ut all sorg och frustration - och jag kunde inte det innna jag skrivit till honom.

N´öjd med mig själv?
Njaej - men inte helt missnöjd heller....
Jag står för vad jag känner - och vill han rida på det och blåsa upp sitt ego är det hans problem
vill han ta det för vad det är och ha respekt för mina känslor så är det fint av honom

Men jag vill inte komma i underläge igen - jag vill bli älskad även om det bara är av mig själv som jag kommer att bli det....

Saknaden finns kvar - så otroligt starkt (tredje dagen nu)

Inga kommentarer: