tisdag 19 juni 2012

Nu är det äntligen över!

gunnar har tagit ett beslut - "sluta maila mig!"

jag har velat haft honom i mitt liv - mitt hjärta valde honom
det är han som knuffat bort mig - då är det också upp till honom att tala om att han inte vill ha mig i sitt liv - inte upp till mig att förstå det.
Speciellt när hans blick och hans beteende varit tvärt om NÄR vi umgåtts

nu är det över!

Jag är fri att släppa tanken på honom nu - och jag är fri att låta mitt liv få levas (inte bara gås igenom)

Jag har verkligen tagit hand om mig själv - och gjort sådant som jag velat och tyckt om
så jag har inte stagnerat i väntan
men jag sitter fast i hjärtat - och det kommer inte loss
men nu behöver jag inte slåss mot hjärtat - och hjärtat kan inte säga till mig att jag har fel som inte kan släppa tanken på gunnar (personen inte hans handlande för jag har släppt det för "länge" sedan)
för han har sagt till mig att han vill att jag släpper tankarna på honom

Nu är det över!

Inga kommentarer: