onsdag 20 juni 2012

Äntligen vända blad?

Jo, jag tänker på gunnar men mer som att jag tittar utifrån - nästan som en film - hur allt har varit.

Jag måste säga att det var något magiskt i hans ord - skriv inga mail mer - det är det samma som jag vill inte ha dig i mitt liv och det kan jag förhålla mig till .

Förut gav han lite och ¨knuffade bort mig en hel del - men han sa inte att ha inte ville ha mig i sitt liv - snarare tvärt om ville han ha mig kvar - och han tyckte om mig men det kunde inte bli - fast han gav små "kärleksförklaringar" och tex skickade varma kramar på alla hjärtans dag.

Men nu har jag blivit släppt fri
Jag har liksom stått innanför en grind som jag inte förstått hur jag skulle få upp och därför var jag fast där jag var
men nu har gunnar öppnat grinden åt mig och jag har gått ut
jag står inte kvar där inne

Jag andas frisk luft igen!

Inga kommentarer: