söndag 10 juni 2012

Gårdagen sov jag bort

Jag vaknade och gjorde det jag skulle göra på fm men sedan när jag kom hem så sov jag - och sov - och sov - och sov....
Jag låg med öppen balkongdörr och bara sov tills klockan var åtta/nio tiden då gick jag upp och stängde balkongdörren och sedan gick jag tillbaka till soffan och - sov.
När klockan var halv två på natten vaknade jag - gick in på nätet i en tio minuter sedan kröp jag i säng - och sov - sov till 9 i morse.
Ett dygn i stort sett borta på att sova - men jag behövde kanske det.
Men idag har jag ont i kroppen, mest ryggen men också i låren - konstigt nog.
Har fått lov att ta tablett för att få muskelspänningarna att släppa.

Det känns nästa som om jag varit med om någon slags reningsprocess - oförklarlig känsla..

Söndag en ledig dag till
dusch nu!

Inga kommentarer: