fredag 20 december 2013

Sista dagen på jobbet - innan en lite längre ledighet...


Så skönt och välbehövligt - för mig!

Jag har inte hunnit med - det har gått ett i ett i sex år nu...

Jag har inte hunnit bearbeta gunnar - för det första tog det tid innan han till slut släppte taget helt.
Det gjorde han efter att jag kallat honom för en förbannelse - det ville ha inte ta emot allt annat jag sa verkade han kunna ta emot och skaka av sig men det ville han inte veta av.

Samtidigt som han var i mitt liv och gjorde mitt liv helt i obalans så hände den ena saken efter den andra som jag inte kunde bearbeta heller - och efter har också det kommit slag i slag ...men bara lite andrum då och då men inte tillräckligt för att jag ska ha hunnit komma igen.
Så i sommar fick jag inte någon riktigt semester/vila heller för att jag var orolig för mitt goa djur - som till slut också dog.
Efter det var det vaka för ett annat djur som blev sjukt - men som har klarat sig - och efter det en jäst i mitt hem i fyra månader - helt okej men är man trött innan så gör det inte att man blir piggare (hur roligt det än var)...
Nu är jag ledig i alla fall och jag ska få ha det bara lugnt - lunka som jag vill och var dag bara låta den bli det den blir...

Inga kommentarer: