fredag 20 december 2013

Brev till gunnar 11

Jag ser hur mycket jag har skrivit till dig - jag har inte vågat titta på det förr än nu (även om jag inte är intresserad av att läsa det) - och förvånas över mig själv (trots att jag vet att jag skrivit) att det är såååååååå mycket.
Du höll verkligen på att "ta livet av mig" och det enda sättet jag klarade att inte helt förlora det/mig själv - p.g.a. av din lek med mig¨- var att skriva till dig.
Jag trodde då att jag var helt knäpp (och visst verkade jag knäpp och betedde mig knäppt) men utan mitt skrivande hade jag inte tagit mig ur "snurren".
Din oärlighet knäckte mig - och gjorde mig till något jag inte är!
Jag kan inte "spelets regler och kan inte spela så använd det inte mot mig" bad jag dig..."varför ska man spela" svarade du....
Ja, varför? Du spelade mer än de flesta - och den som du bor med nu kunde spelets regler så du ville helt klart ha spel...

Jag är så ledsen för att jag trodde att du var fin - och gick på ditt spel - men

Jag hoppas du mår bra - och har det du ville ha - idag.

Även om jag tror att du har valt helt fel!

Inga kommentarer: