torsdag 12 december 2013

Oj, så lång tid har det inte gått mellan jag skrivit - sedan jag började...

Jag inser ju att veckan varit intensiv - och jag har varit sååååå trött varje dag ....men snart är det helg....sedan är det bara en veckas arbete kvar innan jag har 17 dagar ledigt....
det ska bli så skönt.... jag ska bara ta det lugnt och inte göra några måsten ....endast i undantagsfall gå upp en bestämd tid....för jag tänker låta mig självvakna....
jag behöver stressa ner .....och bara ta det lugnt....
blir jag inte av med tröttheten då - då måste jag göra en utredning!

Ja, ja
jag har egentligen inte mycket att säga - jag är ganska nöjd med tillvaron här i väntrummet - även det fortfarande är fel så nöter det inte på mig så mycket som förr....
Det är bara att vänta - och slappna av.....
Se tiden an...och vart Gud leder....

Inga kommentarer: