söndag 29 december 2013

Brev till gunnar 13

Så nöjd. Full av frid och glädje; 
Jag återgår till mig själv...äntligen...förnekar inte vad jag känt...
 eller att jag blev svag därför...
men det är inte jag som bestämmer och jag förnekar inte smärtan dina val gett mig 
men det måste vara du som väljer din väg.
Jag har förlikat mig med allt, förlåtit dig 
och till sist även mig själv.
Det känns äntligen bra, även om det inte är som jag tror det var menat att vara.
 
Jag önskar dig Guds rika välsignelse
kramar



                           Har du förändrats ?

Gå in och Gilla Krossa Jantelagen ni andra också ---> https://www.facebook.com/KrossaJantelagen - en underbar sida
Det är bara därför jag skriver detta brev - jag slutar försöka leva efter vad som är enligt det "normala"
Jag mår inte bra av det - och jag hade sluppit mycken "plåga" om jag bara hade hållit mig till mig - och lagt mig i Guds hand!

Inga kommentarer: