lördag 1 juni 2013

Lyckan är starkare - och så är kärleken..

Jag vet inte var tankarna kom från men helt plötsligt var de i mitt huvud:
De sa: "hon har fått allt som du fick löfte om och hon fick allt du berättat att du önskade dig och han har lärt henne det som du visade honom och lärde honom (det mesta var inget stort men nytt för honom)". men jag vet ju att hon inte är själv om det...
Jag kände mig en sekund ledsen, besviken och så arg...
men så helt plötsligt började jag le med hela ansiktet och bara kände mig så lycklig (och borta var de negativa tankarna)
och jag undrade vad det var jag hade tänkt eller gjort som gjorde mig så lycklig
så kom jag ihåg
men det gjorde inget för jag kände mig bara så lycklig

Jag är verkligen lycklig!

Jag tackar Gud för att han tar över i mitt liv - och jag är tacksam för att han vill göra det!

Inga kommentarer: