torsdag 13 juni 2013

Är besviken...

En vän som jag verkligen har haft all anledning att lita på hittills har den sista tiden varit väldigt otydlig ...
Vi ses väldigt sällan nu för tiden - men en gång så sågs vi ofta och han var rak och ärlig men nu så har han varit så opålitlig kan man säga att jag inte förstår vad som pågår...
Jag känner det som jag kände med gunnar - att något inte stämmer.
Ja, det är ju inte samma sak som med gunnar för gunnar lekte med mina känslor men det är den här känslan av att han säger en sak och menar något annat - eller att han håller mig "varm" i fall inget bättre dyker upp.
Gillar inte det - och jag sa till honom vad jag kände och att jag vill inte vara den som driver på samt att jag fått tillräckligt av det här för resten av mitt liv.

Jag vet inte vad som händer hos honom - men det har gått fram och tillbaka några gånger så har det hänt något allvarligt hos honom så är det tråkigt men det som hände tidigare har fått mig att känna så här.
Första gången reagerade jag inte, nästa frågade jag vad som hände och nu så sa jag att det inte kändes bra.
Vill han inte bry sig - så ger jag upp det är inte min ensak att hålla vänskap uppe; det går åt båda hållen....annars är det som det är...

Nu hoppas jag ju att det inte ska vara så - men det är inte min sak att avgöra eller försöka förändra.
Om jag har lärt mig något på situationen med gunnar så är det det.


Men livet är gott - och i morgon är det fredag

Inga kommentarer: