söndag 23 september 2012

Hemkommen

Just hemkommen från en helg tillsammans med min församling.
Jag har haft det jättemysigt och trevligt
Många trevliga människor att umgås med och många som jag tycker om

Kommer ihåg förra året när jag kom hem - då kom gunnar hit och vi umgicks på alla sätt
Jag kommer också ihåg att jag tänkte på honom i stort sett hela helgen också

I år har jag tänkt på honom - saknat honom och önskat han var med - men ändå bara korta stunder - han har inte tagit upp min tankeverksamhet så jag inte kunnat vara närvarande

Ändå var förra året väldigt bra för jag orkade ändå vara med en hel helg - som jag inte orkat på nåt år...

I år har ingen gunnar hört av sig eller dykt upp - och det är som det ska
jag vill ändå inte att han dyker upp så som han gjortde då - eller att jag ska sakna honom så jag tar det jag kan få
inte mer!
Jag vill ha allt - annars får det vara!

I kväll så kommer jag dock att somna ovaggad - och det är något att se fram mot

Livet kan vara riktigt gott - när man inte fastna/sitter fast i det destruktiva!

Inga kommentarer: