fredag 29 november 2013

Sorg

Jag kände sådan stor sorg idag när jag åkte hem från jobbet.
Tårarna bara rann ner för kinderna som ett stril.
Jag hulkade inte eller något...men hjärtat grät och jag känner att jag förlorat mitt hjärta..
och sorgen är så djup...
Jag förstår att andra inte förstår hur jag fortfarande kan känna det jag känner - det är inte vanligt i vår tid att inte bara gå vidare...

Jag önskar jag kunde - och jag har försökt att bara gå vidare - även om jag inte hittat någon att gå vidare med så har jag försökt gå vidare med mig själv för att kunna möta den jag ska gå vidare med ...men det är hopplöst...

Sorg
med en stilla gråt...

Såg en bild på gunnar i dag - efter att jag kommit hem - och han ser inte ut som den gunnar jag kände
när han var med mig var han vacker och hans ansiktsuttryck var rena
 det är inte samma utstrålning på den bilden jag såg i dag och som den bilden jag tog av honom.

och den mannen jag såg idag var inte någon som attraherade mig alls!

Så är det!

som han brukade uttrycka sig när han ville bli av med mig och "göra något annat"

Men jag hoppas och tror att Gud ska ta hand om allt....

Inga kommentarer: