onsdag 13 november 2013

Hemma idag - och i morgon...

Jag ringde mig sjuk idag.
Det är något konstigt med det här onda.
På måndagen hade jag något tidigt på morgonen - innan jobbet - kände mig som jag fått stryk men ändå rätt okej.
Åkte till jobbet.
Kom hem på kvällen badade varmt - pga. smärtan och gick och la mig vaknade efter flera timmar.
Så ont!
Badade igen varmt innan jag gick och sov.
I går när jag vaknade kändes det okej - gick till jobbet - och fick ont på jobbet...
Kvällen hemma kändes bättre
Jag tänkte "nu har det vänt!"
Vaknade först i natt med smärta och sedan i morse - så jag ringde sa åtminstone två dagar - så får vi se om jag kommer på fredag.....

Så konstig smärta - sitter över allt och ingen stans. Det flyttar sig också men mycket sitter i lårens utsida - och jag vet inte om det är för att jag spänner mig av den andra smärtan men....

Nu är jag hemma!
Är smärtan för att jag ska glömma bort att jag ska rensa ur i bagaget för att så småning om kunna resa vidare lättare?

Det har jag inte glömt men heller inte orkat....men jag kanske kan orka lite i dag när jag får vila?

Ska försöka ta lite mellan vilan här hemma för det har verkligen fått rasa ihop här för jag har inte orkat när jag kommit hem efter jobbet - och inte alls i söndags...

Bara lite allmänt hur livet är just nu....men jag har ingen tanke på att det här är något beständigt.
Det känns mer som en attack på "flygplatsen" så det ska bli stök för att jag ska ta mig därifrån och/eller för att glömma att jag är på väg och vad jag ska göra innan jag kan åka vidare....

Inga kommentarer: