söndag 24 mars 2013

Vill jag in i mörkret igen?

If you do what you've always done, you'll get what you've always gotten. (Tony Robbins)
Jag kikade efter gunnar igen - jag vet itne varför faktiskt
mest troligt för att jag är uttråkad och sitter här med mina ögon som är infekterade...
jag det högra började i dag det också...

I morgon blir det sjukskrivning så jag inte riskerar att smitta ner någon....

Jag är inte intresserad av att titta efter gunnar mer ....

Mina känslor är inte borta - nej jag satsade för mycket för att det skulle kunna vara det - men jag vill inte ödsla någon tid (inte ens dötid) på gunnar när han är där han är och väljer som han gör och gör det han gör....

Jag vill hellre titta ligga och titta i taket än att ge honom någon tid alls...

Men det är som det står i Bibeln anden är stark men köttet är svagt....


En miss till - men det är okej - nu går jag vidare....

Inga kommentarer: